Kampania „House of renee” to zaproszenie marki do świata ceniącego autentyczność, oryginalność oraz odważne podejście do mody. To historia, w której indywidualizm i charyzma okraszone są pełnymi szyku i elegancji stylizacjami. W najnowszej kampanii marka zachęca do eksplorowania najnowszych trendów i interpretowania ich na swój własny sposób. Łącząc ponadczasową klasykę z nowoczesnym podejściem do mody otwiera przestrzeń na budowanie pewności siebie, odnajdywanie własnego stylu, a przede wszystkim wychodzi poza utarte schematy.
Zrealizowane kadry kampanii to efekt planu zdjęciowego w niesamowitych wnętrzach Pałacu w Jabłonnie, wzniesionym pod koniec XVIII wieku. W bogatych w zdobienia i wyszukane detale przestrzeniach spotykamy się z bohaterką kampanii – Michaliną Wojciechowską, której subtelna uroda idealnie łączy się z charakternymi, barwnymi stylizacjami.
House of renee to świat, w którym bohaterka – prekursorka – wyznacza trendy i zachęca do odkrywania siebie, otwiera przestrzeń do rozwoju talentów i eksplorowania swojej osobowości. Wyjątkowość tego miejsca tworzą także tancerze. Różnorodni, w pełni wyrazu, nieszablonowi, w szykownych stylizacjach marki.
Intensywne kolory i wyszukane projekty to motyw przewodni nowej kolekcji SS24. Tego roku marka postawiła przede wszystkim na szeroki wybór sukienek. Faworytem trwającego sezonu są długie, satynowe suknie rodem z królewskiego dworku – występujące głównie w intensywnych, budzących zmysły kolorach tj. fuksja, czy głęboki fiolet. Nie brakuje natomiast kroju w stylu kopertowym, koronkowych wykończeń, stonowanych kolorów, czy stale będących na fali rosnącej kwiatowych wzorów.
Na prowadzenie wychylają się także monochromatyczne eleganckie sety garniturowe, lejące metaliczne koszule ze zdobieniami, a także te o bufiastych rękawach i kwiatowych motywach.