fot. materiały prasowe

David Beckham debiutuje jako projektant wiosennej kolekcji marki BOSS

W świecie mody, gdzie kolaboracje już nikogo nie dziwią, ta ma szansę naprawdę zamieszać. David Beckham, globalna ikona stylu i elegancji, łączy siły z marką BOSS w zupełnie nowym, przełomowym projekcie. Kolekcja BECKHAM x BOSS na sezon Wiosna-Lato 2025 to nie tylko efektowny mariaż dziedzictwa niemieckiej marki z wyczuciem brytyjskiego gentlemana – to także pierwsza taka długofalowa współpraca projektowa w historii męskiej linii BOSS.

I trzeba przyznać: widać rękę Beckhama. Kolekcja jest dokładnie taka, jak jego styl – wyważona, czysta w formie, ale dopracowana w szczególe. Nie sili się na efekt, bo sama w sobie emanuje klasą i spokojną pewnością siebie. A to w dzisiejszych czasach rzadkość.

Klasyka w nowej odsłonie

BECKHAM x BOSS to linia, która doskonale wpisuje się w nowoczesne rozumienie mody premium – ma być na każdą porę dnia, tydzień i okazję. Pod hasłem „BOSS 24/7” marka oferuje zestaw ubrań, które płynnie przechodzą od leniwego poranka po formalne wieczorne wyjście. Znajdziemy tu miękkie dzianiny, przemyślaną koszulową klasykę, casualowe jeansy w dwóch odcieniach, lekkie kurtki i nową odsłonę męskiego garnituru z autorskim krojem przygotowanym specjalnie dla tej kolaboracji.

Paleta kolorystyczna? Minimalizm i ponadczasowość: beże, khaki, granat, czerń, subtelny róż i niebieski w odcieniu letniego nieba. Dodatki? Skórzana torba weekendowa, buty Chelsea i kaszkiet – ukłon w stronę brytyjskiego stylu retro z nowoczesnym twistem.

Beckham: „Lubię mieć wpływ na detale”

Beckham przyznaje wprost: moda to jego pasja. „To była świetna okazja, by stworzyć kolekcję, którą sam z chęcią założyłbym na co dzień. Chciałem, by ubrania były stylowe bez wysiłku, ale nadawały się na wiele okazji,” mówi były piłkarz i obecny ambasador stylu.

I właśnie ta „bezwysiłkowość” to kluczowe słowo. Nie chodzi tu o przebrane modowe pozy, tylko o autentyczność – zarówno Beckhama, jak i samego BOSS-a, który od kilku sezonów skutecznie przebudowuje swój wizerunek, kierując się strategią „product is key”.

Nowy etap dla BOSS i Beckhama

„David ma obsesję na punkcie detalu. Był zaangażowany od początku do końca,” zdradza Marco Falcioni, dyrektor kreatywny BOSS-a. Z kolei CEO HUGO BOSS, Daniel Grieder, podkreśla, że to dopiero początek długofalowej współpracy. Marka w ostatnich sezonach odważnie inwestuje w nowe twarze, storytelling i nowoczesne podejście do luksusu, a David Beckham – z jego niepodrabialnym połączeniem klasy, sportowego luzu i globalnej rozpoznawalności – jest idealnym ambasadorem tego kierunku.

Kolekcja BECKHAM x BOSS Wiosna-Lato 2025 dostępna jest od 23 kwietnia 2025 na boss.com, w salonach BOSS na całym świecie oraz u wybranych partnerów sprzedażowych.