Baldowski Wiosna/Lato 2019

W nowej kolekcji znajdziemy bogatą paletę mocnych barw takich jak zieleń, róż, żółć, czerwień, turkus oraz ponadczasową czerń i granat. Motywem przewodnim kolekcji są nadające lekkości strusie pióra, przywodzące na myśl karnawał w Rio de Janeiro.

Sandałki i klapki z linii Birds są dostępne w dwóch kombinacjach kolorystycznych: czarnej i żółto-fioletowej. Często pojawiającym się akcentem w kolekcji jest również motyw węża. W linii Pytons znajdziemy nieszablonowe połączenia kolorów, wzorów i materiałów. Tęczowe szpilki posiadają ażurowe wycięcia i zamszowe wstawki, a stylowe loafersy wyróżniają złote obcasy. 

W nowej kolekcji nie mogło zabraknąć również kultowego motywu liścia. Wykorzystano    go w eleganckich sandałach Feathers na wysokiej szpilce, ale też w wygodnych klapkach. Dla kobiet lubiących miejski szyk marka przygotowała model wyjątkowych sneakersów na grubej podeszwie, dostępny w trzech wersjach kolorystycznych – białej, szarej i camelowej. 

W tym sezonie marka Baldowski składa ukłon w stronę szalonych lat 80.   Buty z linii Specchio i Metallics są wykonane z błyszczących materiałów. Niektóre z nich urozmaicają biżuteryjne obcasy, wstawki z czarnego zamszu czy fakturę imitującą skórę węża. 

Marka Baldowski stawia na odważne modele i udowadnia, że nawet latem można nosić botki. Wykonano je ze specjalnego, elastycznego materiału. Metaliczne obcasy dodają charakteru czarnym, granatowym i złotym butom z odkrytymi palcami. Botki są dostępne w dwóch wariantach – ze sznurowadłami i bez. 

Od kilku sezonów, w modzie króluje krata. Nie mogło zabraknąć jej również w propozycjach wiosenno-letnich. Kraciaste czółenka z odkrytą piętą i uroczą kokardą stanowią wisienkę na torcie pośród różnorodnych projektów. 

Najnowsza kampania marki Baldowski to bogactwo kolorów i wzorów, a także baza do tworzenia ciekawych, nieszablonowych stylizacji. W magicznej scenerii, przypominającej rajską dżunglę buty nabierają charakteru i jeszcze bardziej przyciągają wzrok.

Wykonane przez Roberta Cyrona zdjęcia odzwierciedlają kobietę marki – posiadającą niezwykłą klasę, jednak odważną i niebojącą się emanować swoją kobiecością.

Stylizację do sesji stworzyła Dagmara Radzikowska, a za scenografię odpowiadał Marek Piotrowski. Modelki to Ola Folta i Iza Folga z agencji United For Models. Specjalne wideo przygotował Piotr Dębski.