W „Uczuciach” pojawiają się modele takie jak Błogość, Czułość czy Beztroska. Pod tymi nazwami kryją się szlafroki, koszule i opaski na sen. Ale SOVL stawia nie tylko na odzież nocną. Sukienka o kimonowym kroju czy długie, męskie spodnie sprawdzą się podczas wiosenno-letnich wyjazdów i chwil odpoczynku.
Wiosenna kolekcja to pochwała uczuć, ciepła i bliskości. Emocje te zostały uchwycone na zdjęciach kampanii. Cały projekt skupia się jednak nie tylko na uczuciach międzyludzkich.
„Warto kochać siebie, dbać o komfort swojego ducha i ciała” – podkreślają autorki, zachęcając do błogiego lenistwa i kolejny raz decydując się na naturalne, lniane tkaniny o wyjątkowych właściwościach.
Len pozwala skórze oddychać, nie zawiera czynników alergennych oraz chroni przed promieniowaniem UV. Wybór tego ekologicznego i biodegradowalnego materiału oznacza także dbałość o środowisko i troskę o lokalną rzeczywistość.
Dziewczyny tworzą w niewielkiej pracowni, mieszczącej się w ich rodzinnej miejscowości w gminie Andrychów – słynącej niegdyś z zakładów włókienniczych, o wciąż silnych tradycjach tekstylnych i krawieckich. Współpracują z polskimi producentami tkanin, zwracając uwagę na jakość materiałów.
„To uczucia budują naszą markę” – piszą Ela i Ada, podkreślając, że nazwa kolekcji to wyraz ich rodzinnego i uczuciowego podejścia do marki, a także współpracy opartej na wzajemnym wsparciu, zaufaniu i chęci wyrażania siebie.