Najnowsza linia ALTRO Patrizia Aryton wychodzi poza schemat dobrze znanym, regularnym kolekcjom polskiej, rodzinnej marki z Kaszub. To produkty, które nie potrzebują metek sezonowości i określonych standardów. Zaplanowana, mała ilość limitowanych modeli stanowi idealne uzupełnienie klasycznej kobiecej garderoby na sezon jesień-zima 2019/20.
Stworzenie totallooku w obrębie kolekcji ALTRO Patrizia Aryton jest banalnie proste. Wykorzystane kolory pieprzu i soli połączone z cynamonem zachwycają lekkością. Zastosowane wygaszone barwy wyróżniają się na projektach wyrazistymi formami, uwydatniając charakter Kobiety.
Altro po włosku znaczy ‘inny’, ‘różny’ i taka jest też ta linia. Nie można jej zaszufladkować do stylu boho, ani grunge lub glamour. Jedynie delikatne tkaniny mogą ją zdefiniować w kategorii subtelności. Niestandardowa jest też kampania, w której modelka pozuje ‘saute’, bez zbędnego makijażu i wyszukanej fryzury. Z jednej strony Kobieta Altro jest eteryczna, a z drugiej zbuntowana. Temperament i zwiewne, lekko transparentne sukienki uwiecznione są w obiektywie Marcina Biedronia. Linia Altro inspiruje wyszukanymi printami jak ten paisley zastosowany na satynowym dresie lub sukience maxi. Prosty, a zarazem intrygujący szary płaszcz, dzięki rozcięciom przy rękawach pobudza ciekawość i urozmaica stylizację.
– Gdy zaczynam pracę nad kolekcja, do każdego z etapów sumiennie się przygotowuje. Stylizacje tymczasem tworzę spontanicznie i dopiero w ferworze krystalizuje mi się pomysł na pokazanie Altro – wspomina Patrycja Cierocka-Szumichora, pracująca przy kampanii w roli stylistki.
Limitowana kolekcja Altro Patrizia Aryton będzie dostępna w salonach oraz sklepie online od 8 listopada 2019.