Młodzi projektanci dla Lech Premium

Choć kalendarz letnich imprez znacząco się zmienił, nie wszyscy zgadzają się na ciche lato pozbawione muzyki. Wśród nich jest Jurek Owsiak, do którego dołączyli utalentowani polscy graficy.

W ramach akcji marki Lech, organizator Pol’and’Rock Festival i młodzi designerzy połączyli siły, aby zaprojektować kolekcjonerskie wzory koszulek, przywodzące na myśl festiwalowe 
i muzyczne, ciepłe wspomnienia.

Pandemia koronawirusa sprawiła, że festiwalowa mapa w tym roku będzie wyjątkowo uboga, jednak pomimo odwołania letnich wydarzeń nie musimy rezygnować z koncertowej dawki emocji. 
W oczekiwaniu na wielkie imprezy, każdy miłośnik festiwali i dobrej zabawy, może sprawdzić swoją wiedzę w muzycznym quizie oraz wygrać ekologiczne koszulki z grafikami polskich designerów oraz Jurka Owsiaka.

10 unikatowych wzorów autorstwa m.in. Zuzy Sadlik, Hello Kaczi, Miss Pank czy Lisa Kuli, inspirowanych jest różnorodnym światem muzyki i odzwierciedla na bawełnie emocje znane grafikom z popularnych, letnich festiwali.

Za projekt nawiązujący do 26. edycji Pol’and’Rock Festival, który w tym roku wyjątkowo przenosi się do sieci, już po raz trzeci odpowiada Jurek Owsiak. Ekologiczne koszulki o wyjątkowym designie, przywodzącym na myśl  dobre, letnie wspomnienia, można zdobyć biorąc udział w konkursie na stronie www.lech.pl.

Dodatkowo, na sklepowych półkach pojawiła się również kolekcjonerska puszka Lecha, zaprojektowana przez Jurka Owsiaka z myślą o melomanach i najwierniejszych fanach festiwalów.