Choć kalendarz letnich imprez znacząco się zmienił, nie wszyscy zgadzają się na ciche lato pozbawione muzyki. Wśród nich jest Jurek Owsiak, do którego dołączyli utalentowani polscy graficy.
W ramach akcji marki Lech, organizator Pol’and’Rock Festival i młodzi designerzy połączyli siły, aby zaprojektować kolekcjonerskie wzory koszulek, przywodzące na myśl festiwalowe
i muzyczne, ciepłe wspomnienia.
Pandemia koronawirusa sprawiła, że festiwalowa mapa w tym roku będzie wyjątkowo uboga, jednak pomimo odwołania letnich wydarzeń nie musimy rezygnować z koncertowej dawki emocji.
W oczekiwaniu na wielkie imprezy, każdy miłośnik festiwali i dobrej zabawy, może sprawdzić swoją wiedzę w muzycznym quizie oraz wygrać ekologiczne koszulki z grafikami polskich designerów oraz Jurka Owsiaka.
10 unikatowych wzorów autorstwa m.in. Zuzy Sadlik, Hello Kaczi, Miss Pank czy Lisa Kuli, inspirowanych jest różnorodnym światem muzyki i odzwierciedla na bawełnie emocje znane grafikom z popularnych, letnich festiwali.
Za projekt nawiązujący do 26. edycji Pol’and’Rock Festival, który w tym roku wyjątkowo przenosi się do sieci, już po raz trzeci odpowiada Jurek Owsiak. Ekologiczne koszulki o wyjątkowym designie, przywodzącym na myśl dobre, letnie wspomnienia, można zdobyć biorąc udział w konkursie na stronie www.lech.pl.
Dodatkowo, na sklepowych półkach pojawiła się również kolekcjonerska puszka Lecha, zaprojektowana przez Jurka Owsiaka z myślą o melomanach i najwierniejszych fanach festiwalów.