Celebrując ducha odkrywczości, współpraca Gucci | The North Face eksploruje głębsze podobieństwa pomiędzy obiema markami, które wyposażają osoby szukające przygód, kwestionujące status quo i w pogoni za autoekspresją.
Powstała w ten sposób kolekcja dla kobiet i mężczyzn obejmuje gotową odzież, akcesoria, obuwie i sprzęt. Wszystkie elementy prezentują jednorodne logo łączące w sobie charakterystyczny i niepowtarzalny Half Dome marki The North Face oraz logotyp Gucci.
![](https://oczy-mag.pl/wp-content/uploads/2021/01/oczymag-gucci-the-north-face-press-3-1.jpg)
Krój odzieży wierzchniej oraz sprzęt inspirowane są oryginalnymi wzorami The North Face z lat 70.
Współpraca obejmuje również wyposażenie podróżnika, takie jak śpiwory czy namioty.
Kolekcja będzie dostępna od 9 stycznia w butikach m. in. Paryżu., Mediolanie czy Berlinie.