fot. materiały prasowe

Tommy Jeans Wiosna-Lato 2021

"Music takes us further"

Kontynuując wieloletnią relację marki ze światem muzyki, do kampanii zaproszono różnorodną grupę talentów – muzyków, poetów i aktywistów z całego świata, którzy dzięki muzyce napędzają społeczne przemiany i inspirują do tworzenia lepszej przyszłości. Ich osobiste historie, punkty widzenia i obszary aktywizmu są uosobieniem ducha marki Tommy Jeans.

Kolekcja Tommy Jeans wiosna-lato 2021 łączy wpływy sportowe z miejską swobodą. Podążając ambitnym szlakiem ku ekologicznej modzie, najnowocześniejsze innowacje technologiczne wykorzystywane są do produkcji ubrań bardziej przyjaznych środowisku. Wśród nich znalazła się seria dżinsów wykonanych w 100% z surowców z recyklingu.

Dzięki nowoczesnej technice, łączącej włókna pozyskiwane z pościeli i skrawków tkanin, udało się znacząco przekroczyć branżowy standard bawełny wytwarzanej z recyklingu. Taki proces produkcji pozwala znacznie obniżyć zużycie wody, oszczędzając nawet 50 litrów na każdej parze dżinsów, w porównaniu do innych produktów w tym samym odcieniu.

Nowa kolekcja będzie dostępna od 4 lutego 2021 r. w sklepie online na tommy.com oraz w sklepach Tommy Jeans na całym świecie.

redaktor naczelny