Ponownie odkrywamy serca naszych miast, które inspirują do tworzenia, marzeń i życia. Najnowsza kolekcja marki DayShift to ubrania, w których spędzisz całe dnie. Wygodne, niezobowiązujące i uniwersalne, zachęcają do miejskich spacerów i romantycznych wycieczek w nieodkryte rejony Polski. Kolekcja Day One to bowiem symboliczny powrót do życia na nowych zasadach, bo to właśnie teraz na nowo zaczynamy odkrywać i doceniać znaczenie lokalności.
Jaka będzie tegoroczna wiosna? Gdzie spędzimy pierwsze długie, ciepłe wieczory? Z marką DayShift eksplorujemy miasto, powracamy do ulubionych miejsc i odkrywamy zupełnie nowe. Kamienice, parki, niewielkie kawiarnie i galerie sztuki to cele naszych małych-dużych podróży, które inspirują do zatracenia się w lokalności.
„Tegoroczna wiosna jest dla nas nowym początkiem. Nasza kampania nosi nazwę Day One, ponieważ wierzymy, że rozpoczynamy razem coś nowego. Chcemy powrócić do miast, które znamy. Do naszych ulubionych kawiarni, dobrze znanych restauracji, lokalnych, małych sklepów, dlatego nasze ubrania są tak bardzo uniwersalne. Wyskoczymy w nich na lunch z przyjaciółką, do biura czy na wieczorne prosecco czy zabierzemy ze sobą na wakacje. Dla DayShift to też nowe wyzwania związane z produkcją i logistyką – marką ciągle się rozrasta i obecnie jesteśmy dostępni stacjonarnie w dwóch miejscach – warszawskim Cloudmine i w poznańskim Roma Concept Store.”
Sonia Kubisa, założycielka marki Day Shift
Ubrania DayShift z najnowszej kolekcji Day One to powiew wspomnień wielkomiejskiej tkanki. Jest wygodnie, uniwersalnie i bezpretensjonalnie, a jednocześnie kobieco i świeżo. W ofercie marki zobaczymy więc zwiewne, kobiece sukienki w długości midi i maxi, pistacjowym odcieniu z bufiastymi rękawami czy romantycznym wycięciem na plecach.
Katowicka marka, która w tym roku świętować będzie drugie urodziny, po raz pierwszy postawiła na kurtki – jedna wykonana z grubszej, strukturalnej bawełny, druga z rzadko spotykanego w Polsce włókna, jakim jest ramia. Fanki kimonowych krojów nie będą rozczarowane – DayShift przygotowało nową odsłonę bestselleru poprzedniej kolekcji. Marka nie rezygnuje też z wygodnych dresowych setów oraz ręcznie robionych swetrów. W kolekcji pojawiły się dwie dziergane nowości, nawiązujące do rzemieślniczego podejścia, które od początku było bliskie marce.
Sesja zdjęciowa do wiosenno – letniej kolekcji odbyła się w krakowskiej kawiarni Królowa Przedmieścia, która zachwyca wnętrzami inspirowanymi Bauhausem i odniesieniami do dekadenckich wnętrz okresu Młodej Polski. To miejsce, które serwuje kawę z segmentu speciality coffee i lampki dobrego wina.
„Wybór miejsca do naszej kampanii nie był przypadkowy. Chcemy podkreślić, jak lokalna branża gastronomiczna jest dla nas ważna. Kawiarnie, restauracje, bary, które przez lata były częścią naszego życia, tkanki miejskiej w której żyjemy. W tym trudnym czasie wierzymy, że zasługują na maksimum naszego wsparcia. Te miejsca tworzą naszą codzienność i musimy zrobić wszystko, aby przetrwały.”
Sonia Kubisa, założycielka marki Day Shift