Swarovski Wonderlab

W 126. rocznicę powstania Swarovski roztacza nową, odważną wizję swojej przyszłości. Firma Swarovski, znana z blasku, jaki wnosi w świat mody, rozrywki, nauki i designu, i uchodząca od lat za autorytet w dziedzinie kultury i stylu, wkracza dziś w nową epokę podporządkowaną rewolucyjnej  koncepcji. Nowa epoka rozpoczyna się od zjednoczenia wszystkich części organizacji pod porywającym wspólnym hasłem i położenia akcentu na najbardziej prowokacyjne i niepokorne oblicze marki.

„Przez 126 lat firma Swarovski niejednokrotnie ulegała transformacjom i wymyślała siebie od nowa, jednocześnie dochowując wierności swojemu DNA. Ogromnie nas cieszy, że możemy dopisać nowy rozdział do tej fascynującej historii pełnej sukcesów, czyniąc z marki Swarovski synonim przystępnego luksusu wyrażającego kryształowy styl życia.”

Robert Buchbauer, CEO Swarovski

„Ignite your dreams” – to nowe hasło, które jednoczy świat marki Swarovski wykreowany w wyimaginowanym Wonderlab. Właśnie tak Giovanna Engelbert, pierwsza w historii dyrektor kreatywna całej firmy Swarovski, wyobraża sobie nowoczesny kryształowy styl życia: jako niewykluczające nikogo i niczego laboratorium kreatywności, które zaprasza do celebrowania indywidualności i wspólnego eksplorowania świata fantazji.

„Wonderlab to idea – wyimaginowane miejsce symbolizujące wszystko to, z czym utożsamiana jest marka Swarovski, które jeszcze przez wiele lat będzie dla nas źródłem inspiracji. Wonderlab to  przestrzeń, gdzie nauka spotyka się z magią, gdzie wyjątkowość zderza się z elegancją; to uczucie zachwytu, którego doświadczy każdy, kto skorzysta z naszego zaproszenia i wkroczy w nowy świat marki Swarovski.”

Giovanna Engelbert, dyrektor kreatywna Swarovski

Nowatorska wizja, oparta na żywiołowym podejściu do koloru, rozmiaru i stylu, obejmuje nie tylko produkty, ale także  doświadczenia, wydarzenia oraz koncepcje sklepów na całym świecie, i całkowicie odmienia dotychczasowe postrzeganie marki Swarovski za sprawą nowej, rewolucyjnej koncepcji, która będzie budzić zachwyt przez pokolenia.

Idea Wonderlab została po raz pierwszy wcielona w życie w pierwszej kolekcji stworzonej przez Giovannę Engelbert. Kolekcji I to zgłębienie geometrii kryształu i jego potencjału jako surowca. Bezcennym źródłem inspiracji były dla marki pierwsze szkice Daniela Swarovskiego, które pozwoliły odkryć magię najwcześniejszych wynalazków i zrozumieć, jak wielką siłę miało jego marzenie, by stworzyć coś, czego świat jeszcze nie widział.

Rozpoczynając kreatywną przygodę, Giovanna ma świadomość, że biżuteria może mieć moc transformującą. Chciała stworzyć produkty oraz wizję stylu, które pozwoliłyby kobietom i mężczyznom być sobą i odważnie manifestować swoją wyjątkowość.

Kolekcja wywodząca się – jak ujmuje to Giovanna – z „Matemagicznego Ogrodu” obejmuje szeroki wybór naszyjników, kolczyków, pierścionków, bransoletek i innych ozdób, w których uwydatnione zostały podstawowe, a zarazem magiczne właściwości kryształu. Dzięki nowatorskiemu podejściu do wielkości, szlifów i kolorów powstała pełna ekspresji, niesłychanie masywna i szalenie uniwersalna kolekcja zachęcająca wszystkich do uruchomienia swojej kreatywności i zadawania szyku z nutą swobodnej zabawy.