Czerwień i głęboka zieleń to znaki rozpoznawcze nowej kolekcji Kolor na sezon jesień-zima 2022/2023. Oczywiście nie mogło również zabraknąć granatu, który często występuje w lookach marki. Na wybiegu zobaczymy między innymi czerwony płaszcz, który ma prostą część po lewej stronie, ale druga strona ma odwrotne przeszycie – wzór, jakby niektóre części garderoby zostały oderwane i wychodzą z niego.
Niezwykłe futrzane rękawy i podszewka z marszczeniami z materiału przeciwstawnego do materiału wierzchniego, dodając elegancji do kobiecej esencji i siły. Wszystko w opozycji do klasycznego ubioru. W jesienno-zimowej kolekcji są też ogrodniczki, które są zaprojektowane w taki sposób, że przednia i wewnętrzna warstwa są rozdzielone, a podwójne szelki znajdują się tylko po prawej stronie.
Kombinezon chester skoordynowany z tymi ogrodniczkami ma również rękawy przycięte na długość krótkiego rękawa, z którego wychodzą one z zupełnie innych elementów, takich jak bluza i futr było jednością.
Jeśli chodzi o ubrania męskie, to kluczowym elementem jest jasnoczerwona budrysówka. Po lewej stronie dekoltu i u dołu oraz na prawym rękawie oddzielono tkaniny zewnętrzne i wewnętrzne, odsłaniając wewnętrzną strukturę ubrania. To co zwykle jest ukryte, zamieniono w znajomy przedmiot i w look o niepowtarzalnym kolorze. Luźny fason, duże guziki i przeszycia nadają klasycznemu ubraniu nowoczesny wygląd.
Znajdziemy też płaszcz z paskiem bocznym. Warstwy ubrania – zewnętrzna i wewnętrzna – są rozdzielone na lewym dole, dzięki czemu klasyczny i prosty płaszcz typu chester jest znacznie bardziej wyrafinowany. Dekolt w kształcie litery V swetra noszonego pod spodem również przełamał esencję marki, a prawa strona dekoltu w kształcie litery V zamieniła się w szalik. Trochę jakby modelka miała na szyi dzianinę.
Kapelusze, które pojawiają się w całej kolekcji, powstały we współpracy z Kijimą Takayouki. Część ronda jest wycięta w kształcie logo Kolor, tworząc dodatek, który oddaje esencję „przenikania” odczuwanej w całej kolekcji.
Na sezon jesień-zima 2022/2023 modelki spacerowały w magicznym, lustrzanym tunelu z granatowym dywanem, jak to często widuje się na pokazach marki Kolor. Dzięki pracy świateł wewnątrz i na zewnątrz tunelu, 80 statystów ubranych w zwykłe ubrania, znane z biur w Japonii, wychodzili z tunelu, pojawiali się i znikali. Ponadto, zmieniając światła, modele odbijali się w lustrze w inny sposób – tworząc atmosferę, jakby stało kilka modeli jednocześnie.