Poczucie siły i wzmocnienia leży u podstaw kampanii wiosna-lato 2022 prowadzonej przez Karla Templera i zespół PORTS 1961, we współpracy z fotografem Stevenem Meiselem i dyrektorem artystycznym Fabienem Baronem.
Kaia Gerber występuje w kampanii nowego sezonu, kierując energię kolekcji za pomocą ostrych sylwetek, takich jak patchworkowe sukienki z nadrukiem graffiti, czarna mini z cekinami, noszona z ciężką łańcuszkową biżuterią i masywnymi kozakami na platformie.
Srebrne cekiny wyhaftowane na płaszczu dają złudzenie przelotek, co jest przykładem luksusowego wykonania kolekcji połączonego ze świeżą nutą, w doskonałej synergii z – pewnym siebie – duchem Kaia Gerber. Modelka i aktorka występuje również w sylwetkach, które jeszcze bardziej eksplorują skórę. Są wycięte materiały, prążkowane i stemplowane prawie jak skóra węża.
Z każdą kolekcją Ports 1961 zapewnia luksusowe poczucie szyku z charakterystycznymi twistem, osobowością i kreatywnością. Założona przez kanadyjskiego przedsiębiorcę Luke’a Tanabe, marka posiada przywiązanie do jakości, która dominuje w estetyce marki od samego początku.
Importując japoński jedwab do Nowego Świata, Tanabe rozwinął perspektywę międzykulturową, która odzwierciedlała radykalne zmiany społeczne lat 60. To właśnie jego własna wizja rozwoju nowoczesnej kobiety. Tanabe rozwinął Ports1961 w luksusową markę odzieży damskiej, która zdobyła światowy podziw, dzięki swojej precyzji i niezmienności w jakości.
W 2019 roku Ports 1961 przekształcił się w nowoczesny, kreatywny kolektyw, definiowany nie przez ograniczenia tradycyjnych praktyk projektowych, ale przez stałą współpracę z artystami, rzemieślnikami. Nawiązując do skłonności marki do pragmatycznych i zabawnych połączeń, Karl Templer kieruje modą, z identyfikacją wizualną Baron & Baron i globalną strategią biznesową kierowaną przez Michelę Pivę. Dzięki tej nowej, świeżej synergii Ports 1961 łączy dziedzictwo imiennika z dzisiejszymi najbardziej przyszłościowymi twórcami – popychając tą markę w przyszłość.