Re:clinics: marka spersonalizowana i kompleksowa

Polska marka re:clinics jako pierwsza wprowadza na rynek produkty konopne wraz z kompleksową usługą w zakresie personalizacji i optymalizacji terapii konopnej dopasowanej do charakterystyki i potrzeb konsumenta.

Marka re:clinics powstała z pomocą specjalistów Kliniki Cannabis – polskiej kliniki lekarskiej specjalizującej się w usługach medycznych z wykorzystaniem leczenia marihuaną medyczną jako podmiot z akredytacją Ministerstwa Zdrowia. Autorski system terapii wykorzystującej preparaty z konopi siewnej został opracowany dzięki ścisłej współpracy lekarzy oraz specjalistów kliniki oraz lidera badań klinicznych w Polsce – Clinical Best Solutions. Klinika Cannabis jest pierwszą kliniką medyczną w Polsce, która postanowiła stworzyć własną markę produktów konopnych – re:clinics. Co więcej, opracowane zostało także inteligentne narzędzie do tworzenia spersonalizowanych terapii konopnych.

Obserwując rynek konopny w Polsce, zauważyliśmy, iż w otoczeniu wielu niepotwierdzonych informacji na temat zastosowania konopi oraz bardzo dużej liczby produktów niskiej jakości, duża grupa pacjentów błędnie dobiera produkty bądź ich dawkowanie do swoich przypadłości. Skutkuje to zmniejszoną efektywnością działania. Obecnie swoją popularność zdobywa CBD, ale warto pamiętać, że konopie to także CBG oraz rzadko spotykane na polskim rynku CBN. Każdy z tych składników posiada swoją konkretną funkcjonalność i jest dostępny w suplementach diety re:clinics.

dr Grzegorz Fiutkowski, główny pomysłodawca Kliniki Cannabis i re:clinics

Re:clinics posiada własną, organiczną uprawę konopii wraz z pełnym zapleczem technologicznym, dzięki czemu marka posiada pełną kontrolę nad jakością oraz specyfikacją produktów – od doboru nasion, przez dostosowanie odpowiednich warunków wzrostu i czasu zbioru, po użytą technologię i warunki przetwarzania surowca. W ramach opracowanej przez lekarzy i specjalistów metodologii personalizacji terapii konopnych z wykorzystaniem algorytmów w formie klasyfikatorów, możliwe jest ciągłe doskonalenie procesu produkcji, poprzez użycie rozbudowanego modułu analitycznego.

Produkty re:clinics w ramach spersonalizowanej terapii konopnej dostępne są w opcji zakupu jednorazowej miesięcznej terapii, jak i w ramach usługi subskrypcji. Dzięki panelowi klienta oraz rozbudowanemu modułowi analitycznemu, każdy klient może dopasować terapię, w zależności od zmieniających się potrzeb oraz zwiększającej się tolerancji na substancje aktywne. Wśród form podania suplementu konopnego marka wprowadziła – obok dozowania za pośrednictwem pipety – także nowy system: inhalację z użyciem specjalnych waporyzatorów dedykowanym destylatom CBD, CBG i CBN. 

Jestem dumna, że z sukcesem wprowadziliśmy na polski rynek innowacyjną usługę kompleksowej i zaawansowanej personalizacji terapii konopnej. Wychodzimy z założenia, skoro nie ma dwóch takich samych osób, to nie powinno być także dwóch takich samych terapii. Poza tym, im dokładniejsza i pełniejsza analiza danych, tym skuteczniej możemy odpowiedzieć na potrzeby konsumentów. Proste kalkulatory nie pozwalają na odpowiednie dobranie dawkowania. Inteligentna personalizacja jest głównym powodem, dla którego zdecydowaliśmy się wejść na – nie ukrywajmy – mocno nasycony rynek konopny w Polsce.

Aleksandra Skupińska, CMO i Co-Founder re:clinics

Dolegliwości, przy których produkty re:clinics oferują wsparcie to m.in.: problemy ze snem, napięciowe bóle mięśni, obniżenie nastroju, wzmocnienie odporności, przemęczenie organizmu czy bóle menstruacyjne. Obok spersonalizowanych terapii konopnych, marka w swojej ofercie posiada cztery gotowe zestawy zorientowane na cel: re:charge your body, re:store your inner peacere:gain your balance oraz re:lax your mind.