fot. materiały prasowe

COS Jesień-Zima 2023/2024

Kampania COS na tegoroczny sezon jesień-zima to hołd oddany korzeniom marki. Nowa kolekcja prezentuje świeżą interpretację ponadczasowego, klasycznego stylu, bazującego na bezkompromisowej jakości, precyzji detali i nowoczesnym krawiectwie.

Motywem przewodnim najnowszej kampanii jest uznanie wobec/dla kreatywności, talentu i indywidualności. Twarzami kampanii są: aktorzy Will Poulter i Havana Rose Liu, piosenkarka, autorka tekstów i producentka Kelela; piosenkarz, autor piosenek i aktor Curtis Harding, którym towarzyszą modelki América González, Vika Evseeva, Dara Gueye, Taemin Park oraz Selena Forrest.

Ascetyczne zdjęcia wykonane przez Daniela Jacksona mają na celu podkreślenie wyjątkowej energii każdej z fotografowanych osób, jednocześnie oddając nostalgiczny nastrój sezonu. Urzekające obrazy podkreślają misterny kunszt krawiectwa marki COS, prezentując ponadczasowość, siłę i pewność siebie.

Nowa kolekcja ma na celu wzmocnić pewność siebie osoby, która ją nosi. Mocne ramiona kreują odważną, wizualną deklarację siły. Kreatywne warstwowanie uwydatnia kształty i proporcje. Rozkloszowane nogawki oraz swobodne spodnie typu slouchy prezentują nowe, luźne podejście do garnituru. Dekonstrukcja i rekonstrukcja klasycznego krawiectwa pozwoliła na stworzenie innowacyjnych krojów: spodnie z niskim stanem i wywiniętymi paskami łączą się tu z przyciętymi, surowo wykończonymi marynarkami. Tradycyjne pionowe prążki układają się asymetrycznie, tworząc nowoczesne proporcje.

Paleta sezonu to harmonijne zestawienie kolorów, inspirowanych naturą. Kojąca, neutralna barwa kłosów owsa doskonale komponuje się z kolorem camelowym i brązem, tuż obok autorskich wzorów florystycznych. Kolekcja eksploruje także piękno kontrastów, zestawiając ze sobą gładkie wykończenia z teksturą, podczas gdy w akcesoria skórzane zostały ozdobione przez precyzyjne techniki haftu i pikowania.