fot. materiały prasowe

Troye Sivan: Nowa twarz Rabanne

Troye Sivan, nominowany do Grammy piosenkarz, autor tekstów i aktor, został właśnie ogłoszony globalnym ambasadorem makijażu marki Rabanne. To wydarzenie ma miejsce zaledwie rok po tym, jak marka wprowadziła swoją przełomową kolekcję kosmetyków.

Troye Sivan to nie tylko muzyczna ikona, ale również symbol mody i reprezentant społeczności LGBTQIA+. Z wyróżniającymi się rolami w hollywoodzkich filmach, współpracami z markami high fashion i obecnością na wybiegach na całym świecie, Troye zdobył ogromną rzeszę wiernych fanów, liczącą łącznie 39 milionów osób. Jego autentyczność i połączenie z globalną społecznością sprawiają, że jest idealnym wyborem na ambasadora marki, która od zawsze była kreatywna w dziedzinie mody i urody.

Współpraca z Rabanne jest naturalnym krokiem dla Troye’a, który już wcześniej pojawił się w teledysku „Rush” w strojach tej marki oraz na pokazie Wiosna-Lato 2024, nosząc najnowsze projekty i makijaż przygotowany przez Rabanne.

Troye, który dorastał w Perth w Australii, rozpoczął swoją gwiazdorską karierę od wydania EP-ek „TRXYE” w 2014 roku i „Wild” rok później. Od tego czasu wydał debiutancki album „Blue Neighbourhood”, drugi album „Bloom”, EP „In A Dream” w 2020 roku, a ostatnio trzeci album studyjny „Something To Give Each Other”. Został uznany przez TIME za „idealną gwiazdę popu” i otrzymał dwie nominacje do GRAMMY, sześć nagród ARIA, nagrodę Billboard Music Award, trzy nagrody MTV Europe Music Awards oraz dwie nagrody GLAAD Media. Jego utwór „Revelation” z Jónsim do filmu „Wymazać siebie” był nominowany do Złotego Globu i znalazł się na krótkiej liście do Oscara.

Szczególnie pociąga mnie swobodny styl Rabanne. Lubię się bawić i wyrażać siebie, a przez lata aktywnie pracowałem nad pozbyciem się wszelkich ograniczeń, które sobie narzucałem w kwestii mody i urody. Coś w Rabanne wydaje mi się bardzo naturalne, a ich podejście do mody i urody jest zgodne z moim.

Troye Sivan

Troye niedawno zakończył europejską część trasy koncertowej, kiedy to wystąpił również w Polsce na Orange Warsaw Festival, a która będzie kontynuowana na całym świecie w najbliższych miesiącach. Jesienią Troye wystąpi w Stanach Zjednoczonych obok Charli XCX podczas ich wspólnej trasy „Sweat Tour”.

Debiut Troye’a jako globalnego ambasadora makijażu Rabanne nastąpi w nowej kampanii kolekcji NUDES: nowoczesnej linii kosmetyków inspirowanej ikonicznymi tkaninami Rabanne,, z innowacyjnymi teksturami makijażu, które perfekcyjnie podkreślają skórę, nadając jej pełne przygotowanie do sesji zdjęciowych czy występów na żywo. Kampania, sfotografowana przez Louise i Marię Thornfeldt, przedstawia Troye’a w makijażu stworzonym przez Diane Kendal, dyrektor kreatywną Rabanne Beauty. Troye doskonale uosabia manifest kampanii #NoFilterBeauty, łącząc ponadczasowość z nowoczesnym wyglądem, który ma inspirować młode pokolenie do odkrywania siebie i wyrażania swojej autentyczności.