Ten rok jest wyjątkowy dla słynącej z płaszczy marki Patrizia Aryton, która świętuje trzydzieste urodziny na rynku europejskiej mody. Historia polskiego brandu opowiada o pasji do mody oraz pragnieniu podkreślenia i wydobycia kobiecych wdzięków Klientek na przestrzeni trzech dekad. Z okazji okrągłego jubileuszu powstał ponadczasowy płaszcz Evercoat, który dostępny jest w limitowanej ilości w kolekcji na sezon jesień-zima 19/20.
Fundamentem nowej, jubileuszowej kolekcji Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 19/20 są płaszcze. To one grają główną rolę w kampanii sfotografowanej przez Marcina Kempskiego. Modelki w niewymuszony sposób pozują na zielonym tle, które tworzy spójną kompozycję z kolorystyką kolekcji. To opowieść o dwóch indywidualnych kobietach, które łączy zamiłowanie do elegancji i wygody. Pod stopami modelek można zauważyć nietypowe podłoże w odcieniu ochry, której barwy przeplatają się w nowych projektach Patrizia Aryton. Naturalne fryzury i makijaż są kontynuacją manifestu marki pod hasłem: „Jesteś idealny, kiedy jesteś sobą.”.
Głównym produktem w nowej kolekcji Patrizia Aryton jest płaszcz Evercoat. Powstał na podstawie jednych z pierwszych konstrukcji płaszczy marki, które od początku wprowadzenia do sprzedaży cieszyły się sporym zainteresowaniem. To hołd dla Klientek, które od trzech dekad są wierne polskiej marce. Płaszcz zaprojektowany został w trzech różnych modelach, różniących się od siebie długością. Każdy z nich ma pasek i kaptur, dzięki czemu można go wystylizować na ponad 10 sposobów. Evercoat został wyprodukowany w 5 różnych kolorach m.in. w barwie kamelowej – uwielbianej przez Klientki brandu.
Oprócz płaszczy kolekcja jest rozbudowane o liczne sukienki, o czym mówi Dyrektor Kreatywna Patrycja Cierocka-Szumichora:
„Każda kolekcja jest dla mnie wyjątkowa. Zawsze projektuje tak, aby produkty Patrizia Aryton zapewniały komfort i wygodę. Płaszcze z wełny czy kaszmiru stały się synonimem luksusu, które idealnie budują stylizację z sukienkami, dodając im kobiecej lekkości.”
Wśród nowości proponowanych przez markę wymagająca Klientka znajdzie jedwabne topy, plisowane spódnice czy gładkie body. Wśród barw w kolekcji wyróżnia się: butelkowa zieleń, odcień wysuszonego hibiskusa oraz przyciągający wzrok ugier.
Polska marka założona w 1989 roku przez Danutę i Ryszarda Cierockich od 30 lat projektuje ubrania dla kobiet ceniących elegancję, jakość i styl. Pomysł na założenie firmy odzieżowej zrodził się z pasji do mody i tkanin. To one pobudzają wyobraźnię przy projektowaniu, dzięki swojej strukturze i pozwalają na tworzenie wyjątkowych produktów. W 2012 roku ambasadorką i twarzą marki została Małgorzata Kożuchowska. To był początek zmian oraz chęć zwrócenia uwagi na produkty młodszej Klientki.
W branży o firmie zrobiło się głośno, kiedy cztery lata temu marka przeszła rebranding, który zapoczątkowała nowa Dyrektor Kreatywna Patrycja Cierocka – Szumichora. Do wyrazu Aryton zostało dodane imię Patrizia by sfeminizować obecną nazwę i zbudować skojarzenie z modą. Opatrzenie firmy imieniem nadało nazwie lekkości, a także zwróciło uwagę na to, że za produktami stoją ludzie, zespół, który tworzy rodzinę. Według Patrycji Cierockiej – Szumichory obecna nazwa sugeruje postać, a nie martwą korporację.
Projektantka tworząc nowe projekty, czerpie inspiracje z podróży łącząc je z nowymi trendami. Jej zamiłowanie do mody przekłada się na wysokiej jakości tkaniny jak najdelikatniejsza wełna „baby wool” czy miękki kaszmir, które wykorzystuje w kolekcji. Dzięki jej pasji Klientka ma pewność, że oferowany produkt zapewni jej odpowiedni status w towarzystwie.