Schiaparelli w Dover Street Market

Maison Schiaparelli z przyjemnością ogłasza wprowadzenie na rynek swojego nowego konceptu pop-up w Londynie, Los Angeles i Nowym Jorku.

Pop-upy, zaprojektowane przez Daniela Roseberry wraz z biurem Betak wyłącznie dla Dover Street Market, skupiają się na specjalnej ofercie kolekcji Schiaparelli jesień-zima 2021/2022, obejmującej szeroki wybór dżinsów, kurtek i biżuteryjnych dzianin. Dostępne są także upragnione przez wielu dodatki – torebki i ponadstandardową biżuterię.

Schiaparelli — kobieta i dom mody, który założyła zawsze zacierały granice między sztuką a modą, między rzeczywistością a modą, między abstrakcją a figuracją. Dlatego czułem słusznie, że tutaj złożyłem hołd Elsie Schiaparelli i jej niepowtarzalnej estetyce za pomocą tych rzeźbiarskich eksponatów inspirowanych przez nią, a także przez Alexandra Caldera i Alberto Giacomettiego. Oto ciało, które jest rozpoznawalne i nie, ciało wykonane z metalu, aby przypomnieć nam zarówno o kruchości ludzkiej postaci, jak i jej nieskończonej ekspresji i trwałości.

Daniel Roseberry, dyrektor kreatywny Schiaparelli

Edycja najbardziej ekstrawaganckich gotowych do noszenia kreacji domu mody dostępna jest w Londynie i Los Angeles. W Nowym Jorku oferta produktowa skupia się na surrealistycznej biżuterii Schiaparelli oraz ekskluzywnych dodatkach, takich jak renomowana biżuteria do części ciała marki, która wcześniej nie była dostępna poza salonem Schiaparelli przy paryskim placu Vendôme.

Sieć Dover Street Market zawsze była fascynującym miejscem, z wyjątkową energią i niezrównanym duchem społeczności. Odważne i często destrukcyjne podejście do mody, sztuki, kultury i eksperymentów w handlu detalicznym – to wszystko sprawia, że Dover Street Market jest tak wyjątkowe, a ta filozofia doskonale współgra z korzeniami i wartościami Schiaparelli. Zarówno Dover Street Market jak i Schiaparelli podzielają wspólne pragnienie oferowania klientom najbardziej wyjątkowych produktów i inspirujących doświadczeń zakupowych.