Nowa kampania marki Swarovski, która przybrała formę portretów Belli Hadid w różnych odsłonach, odzwierciedla wielowymiarowość kryształów tworzących wizerunek ikony nowego pokolenia. Portrety — zaaranżowane przez Dyrektor kreatywną Giovannę Engelbert i sfotografowane przez Merta Alasa i Marcusa Piggotta — oddają sprzyjającą przeobrażeniom, a zarazem uniwersalną naturę kryształów Swarovski, wyrażając styl na wiele różnych sposobów. Uosobieniem tego nowoczesnego charakteru jest Bella Hadid — nowa twarz kampanii Swarovski — której zmieniający się wygląd stanowi motyw przewodni całej kampanii, doskonale oddając wielowymiarowy sposób myślenia o najnowszej modzie: swobodne, nieograniczone konwenansami podejście do ubioru, będące przeciwwagą dla tradycjonalizmu.
Ta postawa stała się źródłem inspiracji do stworzenia serii portretów opartych na swobodnym, niewymuszonym podejściu nowego pokolenia do odważnej kryształowej biżuterii i związanych z nią historycznie wyobrażeń na temat elegancji. Kryształy Swarovski nie kojarzą się już wyłącznie z przepychem charakterystycznym dla sal balowych, będąc obecnie ucieleśnieniem elegancji w jej radosnej odsłonie. Stworzone na miarę nowoczesnej garderoby kryształy stają się narzędziem wyrażania indywidualności na co dzień. Tę ewolucję obrazuje sześć twarzy Belli Hadid ukazanych w otoczeniu sześciu kolorów kryształowej biżuterii. Każdy z portretów — niczym symboliczne okno, przez które można zajrzeć do świata Swarovski — obramowany jest stylizowaną przysłoną z kolorowego kryształu, która przybiera ośmiokątny kształt znany z logo naszej marki, naszych opakowań oraz charakterystycznej biżuterii z rodziny Millenia.
Dzięki mnogości swoich faset i odsłon kryształy są wprost stworzone do tego, by sprzyjać przeobrażeniom. Kryształ bezbarwny niczym pryzmat skrywa w sobie całą paletę tęczowych barw, które budzą się do życia dzięki załamaniom światła. Kampania marki Swarovski czerpie z tego zjawiska, które jawi się jako odzwierciedlenie dynamiki i zmienności kryształów. Źródłem inspiracji dla każdego z motywów kolorystycznych widocznych na portretach Belli Hadid sfotografowanych na potrzeby kampanii stały się płynące wprost z wnętrza kryształów odcienie, których użyto w taki sposób, aby każdy portret odzwierciedlał inny aspekt osobowości i wyglądu modelki. Z kolei same zdjęcia są hołdem dla piękna faset kryształów Swarovski, jak również dla kodów kolorystycznych i kolekcji marki.
Na żółto: Sporty Bella podkreśla energetyzujące i ożywcze właściwości koloru żółtego w formie optymistycznej i pozytywnej w swoim wydźwięku propozycji stylizacyjnej, której sercem są oszlifowane na całej powierzchni kryształy z rodziny Lucent, roztaczające wokół czysty blask światła słonecznego. Te odważne, radosne ozdoby to hołd dla koloru w jego najżywszej formie. Dodatkowo Bella Hadid ma na sobie kolczyk Matrix oraz naszyjniki Harmonia, Millenia i Ortyx.
Na różowo: Sweet Bella wyraża żywiołowy, dziewczęcy, różowy niczym guma balonowa styl, którego inspirujący wydźwięk odzwierciedla urocze, a zarazem silne oddziaływanie tego koloru. Bella Hadid podkreśla tutaj swój zaczepny styl kolczykami kreolami Lucent — stworzonymi w formie odważnych pierścieni złożonych z ośmiokątnych kryształów jako kwintesencja nowoczesnej garderoby — a także nausznicami Lucent, naszyjnikami Millenia i Gema oraz kolczykiem zapinanym na sztyft Orbita.
Na zielono: Cool Bella uosabia swobodne podejście do kryształowej biżuterii, wyrażone językiem stylizacji inspirowanym naturalnymi i emanującymi beztroską cechami, jakie charakteryzują kolor zielony. Symbolizując wzrost i zmianę, zieleń uosabia wartości i postawy charakterystyczne dla nowego pokolenia. W zestawieniu z krótką bluzą z kapturem zielone naszyjniki i bransoletki Millenia przywołują na myśl efekt ułożonych warstwowo łańcuchów. W tej stylizacji połączono dwa naszyjniki Millenia, aby stworzyć efekt jednego długiego łańcucha, co wspaniale oddaje wszechstronność tych wzorów. Całości dopełniają kolczyki Gema, bransoletka Lucent oraz klipsy Millenia.
Na niebiesko: Bohemian Bella to połączenie pogodnego i kojącego oddziaływania błękitu z wyluzowanym, niefrasobliwym i beztroskim podejściem do stylizacji. Ten niewymuszenie stylowy wygląd jest swobodną mieszanką modowych konwencji, upiększoną autorskimi akcentami wyluzowanej elegancji. W przypadku tego portretu Belli Hadid podejście to zilustrowano ułożonymi warstwowo bransoletkami Millenia o ponadczasowo uniwersalnym charakterze, skomponowanymi z pasującym do nich naszyjnikiem, a także kolczykami kreolami Lucent oraz pierścionkami Lucent.
Metalicznie: Sunshine Bella wyraża będącą fundamentem marki Swarovski radosną elegancję, która przejawia się tutaj w formie atrakcyjnych i efektownie prezentujących się elementów z metalicznym wykończeniem połączonych z kamieniami jubilerskimi osadzonymi w oprawie brukowej. Emanująca z tego portretu atmosfera wyraża olśniewający i uwodzicielski nastrój wakacyjnych dni skąpanych w migoczących promieniach słońca, a w centrum uwagi umieszczono pochodzące z rodziny Dextera geometryczne połączenie metalowych elementów o bardziej męskim charakterze z precyzyjnie oszlifowanymi kryształami osadzonymi w oprawie brukowej. Dodatkowo Bella Hadid ma na sobie ułożone warstwowo, lekkie niczym powiew letniego wiatru, ozdoby z rodziny Millenia — naszyjnik i bransoletkę, a także bransoletkę Dextera i pierścionki Numina.Bezbarwna biel: Glam Bella to królowa balu na miarę nowej, odważnej ery, w której elegancja to nic innego, jak radosny stan umysłu. Zapoczątkowując nowy etap rozwoju klasycznego języka biżuterii wykonanej z kryształów bezbarwnych — języka, który był silnie związany z koncepcją elegancji rodem z minionych epok — Bella Hadid prezentuje asertywne i niezwykle pewne siebie podejście do idei stroju okolicznościowego, którego ucieleśnieniem są elegancki naszyjnik oraz naszyjniki typu choker z rodziny Harmonia. Umieszczone w wiszących oprawach duże kryształy w szlifie poduszkowym stwarzają złudzenie unoszących się w powietrzu kamieni jubilerskich.