Blue Eye Pop Jesień-Zima 2022/2023

Pierwsza kolekcja marki powstała z myślą o kobiecie świadomej tego kim jest, jakie ma cele, realne potrzeby oraz to w jakim świecie funkcjonuje. Twórcom marki przyświecały wartości, które wpisują się w ponadczasowe korzystanie z mody oraz dobra, które wnosi do codziennego życia, współczesna filozofia tworzenia wizerunku. Każdy zakup nowej garderoby to dziś ogromna odpowiedzialność. Patrzymy szeroko i wysoko, maksymalnie horyzontalnie, z wrażliwością rozglądamy się dookoła by jak najmniej eksploatować naturę i środowisko.

Żyjemy w teraźniejszości, ale patrząc daleko w przyszłość. Wyobraźnia oraz inteligencja pozwalają nam przewidzieć skutki naszych dzisiejszych decyzji.

Staramy się „poczuć przyszłość”, stać się jej częścią już dziś, dlatego premierowa kolekcja Blue Eye Pop nosi wymowną nazwę „Feel The Present” – Dziś Jesteś Przyszłością. Kolekcja na sezon jesień-zima 2022/2023 ma zapewnić kobiecie poczucie tego, że wybiera właściwie, nie rezygnując ze swojego stylu, nadal sięgając po to co piękne.

Cała kolekcja opiera się na klasycznych formach, które doskonale budują kobiecą sylwetkę i proporcje.

Miękkie marynarki z wysokiej jakości tkanin, zaprojektowane tak by dawały poczucie wygody przez cały dzień i przy każdej okazji ich noszenia.

W połączeniu ze spodniami z modnymi, szerokimi nogawkami z dzianiny tworzą idealny wizerunek do pracy, natomiast w stylizacji z sukienką w melanżowe paseczki sprawdzą się jako nieoczywiste okrycie wierzchnie, które dodaje nonszalancji i elegancji. Taki zestaw sprosta zarówno wyzwaniom życia zawodowego, jak i prywatnego, tego zaraz po pracy lub przy specjalnych okazjach.

W kolekcji mamy także sukienkę z elastycznej dzianiny w długości midi z dłuższym rękawem, dyskretnym nadrukiem na tkaninie oraz odcięciem w talii w najlepszym miejscu dla kobiecej figury.

Z tej samej tkaniny, która pięknie dostosowuje się do kształtu sylwetki uszliśmy spódnicę w dwóch kolorystycznych odcieniach. Jej projekt powstał z myślą o kobietach, które lubią obuwie na płaskim obcasie oraz dla tych, które preferują wysoki obcas.

Naszym zdaniem prostota najpiękniej podkreśla urodę, dlatego w kolekcji nie zabrakło półgolfów w kolorze ecru z krótkim rękawkiem oraz twarzowym beżu w wersji cieplejszej z długim rękawem.

Minimalistyczne bluzy z kapturem lub bez, longsleeve oraz t-shirty w wersji basic lub z haftami i mini rozporkami będą idealnym uzupełnieniem jesiennej garderoby. Zaprojektowani je w wielu kolorach, od klasycznych bieli, czerni i szarości po pastele, do mocno nasyconych czerwieni i amarantów.

Marka proponuje zestawiać je z dresowymi spodniami lub leginsami, na które chcą zwrócić szczególną uwagę, ponieważ technologicznie udało im się opracować projekt leginsów, który wyjątkowo modeluje kobiecą sylwetkę. Kolekcję zamknięto oryginalnymi, dwustronnymi kurtkami i kamizelami. W obu modelach jedna strona to modna krata z miękkim, krótkim włosiem, natomiast druga, pikowana strona wykonana jest z tkaniny o dyskretnym, satynowym połysku.

Nie sposób nie zwrócić uwagi na logo marki Blue Eye Pop oraz symbol marki – oko, które pojawia się w wielu momentach kolekcji jako nadruk lub haft i nawiązuje do filozofii, wartości i założeń marki – patrzą, obserwują z czułością i zrozumieniem by cieszyć się życiem oraz wybierać słusznie i kreować je świadomie.