W tym sezonie świątecznym Swarovski zabiera nas do świata pełnego blasku, stylu i marzeń, a wszystko za sprawą swojej najnowszej kampanii „Party of Dreams” z Arianą Grande w roli głównej. W tej wyjątkowej kreacji stworzonej przez globalną dyrektor kreatywną Giovannę Engelbert, przenosimy się na imprezę marzeń, gdzie świąteczna atmosfera łączy się z wyrafinowanym luksusem kryształów. Grande, występując w nowoczesnym nocnym klubie Swarovskiego, daje pokaz stylu i energii, który idealnie oddaje ducha tej znanej marki.
„Party of Dreams” to coś więcej niż reklama – to wizualna opowieść o magii, która tworzy się, gdy tradycja łączy się z nowoczesnością. Zainspirowana historią ikonicznych gości różnych epok, kampania zaprasza nas na imprezę, gdzie każdy gość, odważnie wyrażający swoją indywidualność, wprowadza odrębny styl. Klub ożywa blaskiem kryształów, a Ariana, ubrana w kreację Giovanny Engelbert, lśni w biżuterii z kultowych kolekcji Millenia i Matrix Crash. W połączeniu z klimatyczną scenografią i dynamicznym stylem teledysku autorstwa Christiana Breslauera, kampania nabiera nowoczesnego sznytu, wprowadzając widza w świąteczną ekstrawagancję.
Ariana podkreśla, jak ogromne wrażenie wywarło na niej uczestnictwo w tej przygodzie: „Świętowanie w ‘Party of Dreams’, otoczona najbardziej stylowymi gośćmi w biżuterii Swarovskiego, było niezapomnianym przeżyciem. Energia na planie była niesamowita – wszyscy tańczyliśmy tak, że nikt nie chciał iść do domu!” Tę wypowiedź uzupełnia Engelbert, która wyraziła radość ze współpracy z Arianą: „To spełnienie marzeń, gdy można stworzyć taką imprezę z osobą, która doskonale rozumie współczesny blask i radość Swarovskiego.”
Kampania świąteczna Swarovskiego to nie tylko pokaz biżuterii, ale przede wszystkim zaproszenie do świata, gdzie każdy detal – od kunsztownie wykonanych kryształów po modowe akcenty – tworzy spójną wizję nowoczesnego luksusu. Swarovski, z ponad 120-letnią tradycją, nie przestaje inspirować i nadawać klasy świątecznym stylizacjom, podkreślając wagę indywidualności i celebracji życia. Kolekcja jest dostępna w sklepach oraz online na stronie swarovski.com, a kampania – rozpowszechniana w mediach na całym świecie – przenosi ten luksusowy nastrój do naszych domów. Gotowi, by dołączyć do „Party of Dreams”?