fot. materiały prasowe Day Shift

Day Shift Jesień-Zima 2020/2021

"Women's Stories"

Najnowsza kolekcja marki DayShift “Women’s Stories” to hołd oddany kobiecej przyjaźni i solidarności. Marka wspiera Centrum Praw Kobiet, tworząc specjalną torbę z nadrukowaną grafiką, zaprojektowaną przez artystkę sztuk wizualnych Beatę Śliwińską, tworzącą pod pseudonimem Barrakuz. Przekazuje na rzecz Centrum Praw Kobiet 50% ze sprzedaży toreb.

Najnowsza kolekcja DayShift to malownicza opowieść o kobiecości, wzajemnym szacunku i wsparciu. To przypomnienie jak ważną rolę w naszym życiu odgrywają inne kobiety i jak wiele znaczy przyjaźń. To także apel, by kobiety na co dzień  wzajemnie się wspierały się i dodawały sobie sił.

“Women’s Stories” powstało z myślą o kobietach, które są w naszym życiu drogowskazem, podporą i największą motywacją. To nasze mamy, babcie, przyjaciółki – osoby, od których uczymy się naszej kobiecości i wewnętrznej siły.

“W dzisiejszym, zabieganym świecie wierzę, że kobieca solidarność to jedna z najpiękniejszych wartości, o które powinnyśmy dbać. Najnowszą kolekcję stworzyłam z myślą o kobietach – ich codziennych potrzebach i stylu życia. Nieocenioną rolę odegrały  moje najbliższe przyjaciółki. Rozmawiamy o tym w czym czujemy się dobrze, jakie ubrania powodują, że jesteśmy pewne siebie i mamy siłę, by przenosić góry”.

Sonia Kubisa, założycielka marki Day Shift

W kolekcji na jesień-zimę 2020/2021 dominują sukienki z wiązaniem w talii, rękawy z bufiastym zakończenie oraz szerokie spodnie. Marka kładzie szczególny nacisk na dobór naturalnych materiałów, stawiając na bawełnę, wełnę alpaki czy merynosa. Charakterystyczna, neutralna paleta barw została uzupełniona o mocny akcent – butelkową zieleń.

W ofercie pojawiły się znane z poprzednich kolekcji bestsellery w nowych odsłonach – koszulka Lilka w kolorze beżu, kimonowa Yoko w wersji midi  czy dwa nowe kolory bluzy Grandy, którą pokochały polskie influencerki. Pomimo rozwoju i coraz większej rozpoznawalności, DayShift pozostaje wierny rzemieślniczym założeniom. Ubrania szyte są w niewielkich ilościach, a swetry – dziergane ręcznie na drutach. 

Na szczególną uwagę zasługuje torba wykonana z bawełny na której nadrukowana została grafika przygotowana przez jedną z najczęściej nagradzanych graficzek młodego pokolenia – Beatą Śliwińską, tworzącą pod pseudonimem Barrakuz. 50 % ceny ze sprzedaży toreb zostanie przekazana na  Centrum Praw Kobiet – organizacji, która od przeszło 26 lat wspiera Polki, udzielając bezpłatnych porad prawnych, psychologicznych oraz tworząc kampanie edukacyjne. 

W sesji wizerunkowej marki DayShift wystąpiła założycielka marki – Sonia Kubisa wraz z najbliższymi przyjaciółkami.

redaktor naczelny