Ania Kruk: ReBorn

Kampania „ReBorn” marki Ania Kruk to kolejny rozdział opowieści o różnorodności. Tym razem marka przypomina o tym, jak złożoną i niejednoznaczną kwestią jest macierzyństwo. Do projektu, podobnie jak w poprzednich kampaniach – Selflove i Sisterhood, zaproszono autentyczne osoby, które znają i wspierają wartości marki oraz noszą jej produkty.

Każda osoba zaproszona do udziału w kampanii to odmienna wizja macierzyństwa, inne podejście do tematu kobiecości, wolności, umiejętności decydowania o sobie, to także wiele trudnych doświadczeń. Każdy wybór i każda droga – osobista, niejednoznaczna, kręta i interesująca. Ania Kruk jest blisko swoich obserwatorów, wspiera ich i tworzy oryginalną i kolorową społeczność bez podziałów. Siłą kampanii „ReBorn” są przyświecające marce idee – uwypuklanie wyjątkowości, rozumienie niedociągnięć, poszanowanie niezależności i wyborów innego człowieka.

W ten sposób marka podkreśla, jak ważna jest  umiejętność decydowania o sobie, wymykanie się schematom, trzymanie się obranej przez siebie drogi oraz podkreśla różnorodność swoich obserwatorów i klientów.

W kampanii wzięły udział cztery kobiety – Kaja, dwie Weroniki i Adrianna – silne osobowości, ciekawe wybory, mocne decyzje i osobiste, poruszające historie związane z macierzyństwem, które może być dziś rozumiane na wiele sposobów – w każdej kobiecie odradza się ono w nowy, bardzo intymny sposób. Dziewczyny są w podobnym wieku i na podobnym etapie ważnych, życiowych wyborów. Istotne są różnice w decyzjach, jakie podjęły oraz wybór drogi, którą podąża każda z nich.

Mocnym elementem projektu jest odrodzenie, które może symbolizować przemianę, narodziny i świeżość. Ania Kruk przypomina, że każda kobieta nosi w sobie swój odcień i własne rozumienie oraz decyzję dotyczącą macierzyństwa. Zyskuje dziś ono nowe znaczenia i wymiary, odradzając się jako idea w sposób niezwykle osobisty.