fot. materiały prasowe

COS x Yeboah

Kolekcja stanowi połączenie klasycznych elementów garderoby z ubraniami w stylu street-luxe. Jej kolorystyka łączy ciemne odcienie z przyciągającą wzrok żółcią. Ponadczasowe, dyskretne krawiectwo COS łączy się z wzorami Yeboah – prążkami i nadrukami motyli – tworząc subtelną i wyrafinowaną symbiozę dwóch marek.

Projektant Reece Yeboah inspiracje czerpie ze swoich korzeni i dziedzictwa oraz i inspiracji modą i kulturą – a także przeszkód, które pokonał, budując autorską markę. Ma nadzieję, że będzie inspiracją dla innych, a jego odwaga i wytrwałość pomogą torować drogę nowemu pokoleniu.

Czapki, dzianinowe bluzy z kapturem i koledżowe kurtki zapewniają stylową swobodę. Puchowe płaszcze otulają sylwetkę a kraciasta wełna z certyfikatem RWS tworzy kurtki o wyrazistych formach i dwustronny ocieplacz. 

Dzięki projekcjom kolorów i animacji na powierzchniach ogromnej kolistej przestrzeni, goście zostali natychmiast wprowadzeni w sam środek porywającej instalacji, inspirowanej cyklem życia motyli. Poeta i artysta James Massiah skomponował dedykowaną oprawę dźwiękową, związaną z przewodnią ideą kolekcji. Kalejdoskopowe formy stały się tłem dla modeli i zabrały gości w podróż, której celem jest metamorfoza. Massiah, przemierzając wybieg wokół publiczności, na żywo recytował słowa, które zostały narracją wieczoru. 

Po zakończonej prezentacji, goście pokazu – w tym Naomi Campbell, Edward Enninful, Tinie Tempah i Riccardo Tisci – do wieczora celebrowali premierę kolekcji. Uczestnicy cieszyli się specjalnie skomponowanym koktajlem, serwowanym przez Ramsbury Single Estate Vodka, a Manny Norte i Taylah Elaine zapewnili oprawę muzyczną do późnych godzin nocnych.

Limitowana kolekcja będzie dostępna wyłącznie w sklepach COS i na cos.com od 1 lutego 2023 r.