fot. materiały prasowe

Swarovski: Pasja jest koloru różowego

Walentynkowa kampania firmy Swarovski to odważne przedstawienie miłości, z kryształową biżuterią w centrum uwagi na wszystkich zdjęciach. Niezależnie od tego, czy chodzi o wyrażenie siebie, celebrację przyjaźni czy ujawnienie głębokich emocji, firma Swarovski zaprasza do wyrażenia siebie poprzez swoje kreacje.

Wiążąc Walentynki z motywem inspirowanym wstążkami, firma Swarovski prezentuje błyszczącą rodzinę Volta. W jednej chwili ożywają znane kształty miłości, takie jak delikatne kokardki i promienne serca — wszystkie one emanują niezaprzeczalną atrakcyjnością.

Te wyjątkowe elementy są wykonane z prawdziwą pasją:

  • wisiorki, bransoletki i kolczyki Volta z sercem, z wirującą taflą czystych kryształów,
  • naszyjniki, chokery, bransolety i kolczyki Volta z kokardami są pełne miłości, wdzięku i elegancji, a każdy z nich zawiera jasne kryształy osadzone w miejscu za pomocą techniki chattonage,
  • naszyjnik Volta LOVE dostarcza emocji w pełnym wymiarze, z unoszącą się wstęgą, która rozwija się przed Twoimi oczami.

Rodzina Matrix, pierścionki i kolczyki w kształcie serca uzupełniają uroczy asortyment, zapewniając wiele warstw walentynkowego stylu.

Aby nadać żywy kolor kampanii walentynkowej, firma Swarovski wymyśliła sugestywny różowy wzór, który przewija się przez każdy punkt styku. Najbardziej widoczne są metaliczne popiersia, które umieszczono w sklepach na całym świecie. Mimo klasycznej formy, przedstawiają one prawdziwych ludzi w rzeczywistych sytuacjach i wspaniale demonstrują urzekający wygląd biżuterii na ten sezon.To samo poczucie magii zostało przełożone na obrazy kampanii, która zapala się na różowo dzięki zwracającym uwagę portretom kontrastującym z jasnymi metalicznymi elementami biżuterii.

Kolekcja dostępna jest w sklepach stacjonarnych i online na swarovski.com.