Kappahl, jedna z czołowych europejskich marek modowych, wprowadza na rynek swoją najnowszą wiosenną kolekcję – „You and Yours”. Nowa linia, zgodnie z filozofią marki, łączy klasykę z nowoczesnością, oferując ponadczasowy styl, wysoką jakość oraz zrównoważone podejście do mody. Towarzysząca kolekcji kampania podkreśla znaczenie relacji i jest częścią nowej strategii komunikacyjnej marki.
You and Yours – więcej niż moda
Kampania „You and Yours” stanowi istotny element wizerunkowy Kappahl, koncentrując się na budowaniu emocjonalnej więzi z klientami. Poprzez połączenie technik cyfrowych i analogowych, marka stawia na autentyczność i wyrazisty przekaz.
Przechodzimy ekscytującą transformację, a dzięki tej kampanii chcemy w inspirujący sposób zaprezentować naszą ofertę. Nasze ubrania mają nie tylko świetny krój i jakość, ale też ponadczasowy charakter, który pozwala cieszyć się nimi przez lata. Jesteśmy dumni, że możemy proponować klientom ubrania, które pozostaną modne i jakościowe przez wiele sezonów.
Wirginia Gruszczyńska-Buchta, Marketing & E-Com Manager Kappahl




Klasyka, boho i denim – najważniejsze trendy sezonu
Nowa kolekcja Kappahl obejmuje szeroką gamę stylizacji dostosowanych do różnych okazji. Wśród kluczowych trendów znajdziemy m. in. wyrafinowany styl boho – lekkie, zwiewne tkaniny i subtelne zdobienia, a także uniwersalny denim – od klasycznych jeansów po nowoczesne fasony.
W kolekcji damskiej są także wyraziste sukienki i dopasowane sylwetki – elegancja w codziennym wydaniu i klasyczne elementy garderoby – ponadczasowe kroje i naturalne materiały. Paleta kolorystyczna kolekcji obejmuje neutralne odcienie przełamane akcentami różu, klasyczną czerń oraz nowoczesne odcienie denimu. Wybór materiałów został starannie przemyślany, aby zapewnić trwałość i wszechstronność.
Zrównoważona moda na lata
Kappahl nieustannie dąży do minimalizacji swojego wpływu na środowisko, oferując modę, która nie traci na aktualności. Kolekcja „You and Yours” będzie dostępna online oraz w sklepach stacjonarnych od jutra – 25 marca 2025 roku, a kampania potrwa do 12 maja 2025 roku.